محل لوگو

پکیج کسب درآمدروزانه400000هزارتومان


پکیج کسب درآمدروزانه400000هزارتومان

زندگي تجربه اي است كه تنها يكبار اتفاق مي افتد. به آن خوب فكر كنيد.

ويژگي هاي كسب و كار راحت اينترنتي كه در اين بسته آموزشي خواهيد آموخت:

1-بدون نياز به مدرك،دانش و يا تخصص خاص

2-بدون نياز به هزينه زياد و سرمايه

3-بدون نياز به وقت زياد

4-صاحب كسب و كارتون خودتون هستيد و نيازي نيست صداي غرزدن رئيس يا مرخصي ندادنش و... رو بشنويد! شما تو اين كار آزاد هستيد...

5-درآمد راحت و عالي درمنزل

و... كه خيلي ويژگي هاي خوب و زياد ديگه اي اين كار فوق العاده داره كه وقتي وارد كار بشين، خودتون باهاشون آشنا ميشيد.

محتويات پكيج ثروت آسان با گروه كسب درآمد ونوس:

روش های تضمینی کسب درآمد

1-آموزش کسب درآمداز

2-آموزش كسب درآمدازدامنه ياسايت

3-پكيج هاي ويژه كه در سايت هاي ديگر با قيمت هاي نجومي فروخته مي شد!

تمامي اين آموزش هاي بي نظير، فقط با قيمت 41870تومان تا مدت محدود براي شما متقاضيان عزيز قرار داده شده اين پكيچ بعدازپرداخت وجه براي متقاضيان ايميل خواهدشد.

ما حامي شما دوست عزيز و اقتصاد كشورمان هستيم.

سايت هاي مختلف و زيادي رو ديديم كه محصول بي كيفيت، قديمي و بي فايده اي رو در چند DVD و با حجم زياد و قيمت هاي عجيب و غريب قرار داده بودند كه غير از گيج كردن متقاضي كسب و كار و اعصاب خردكردن، واقعا چيز ديگري به دنبال نداشت و معلوم بود كه هدف اين قبيل سايت ها آموزش نيست!!!

بايد بگم كه الان زمانه تغيير كرده و خيلي از مشاغلي كه روزي پردرآمد بودند، امروزه جزء شغل هاي نامتناسب و كم درآمد تلقي مي شوند. به نظر ما، برخي انسان ها فراموش كرده اند كه همراه با ظهور سال هاي نوين و عصر تازه ارتباطات و اينترنت(قرن بيست و يكم) ، شيوه زندگي و نيازهاي انسان ها و هم چنين شيوه هاي درآمدزايي هم تغيير كرده و مثل هرچيزي راحت شده!

پس شما دوست عزيزي كه اين متن رو مطالعه مي كني :

بايد بدانيد كه براي كسب ثروت و درآمد، بايد كاري غير از آنچه ديگران انجام مي دهند، انجام دهيد. لزوما براي درآمدزايي در اين قرن نبايد كارهاي سخت و طاقت فرسا انجام داد.
اين را بدانيد كه هر چيزي را كه عميقا باور داشته باشيد برايتان به واقعيت بدل مي‌شود.


توصيه ما به شما عزيزان :

وقت خود را بيهوده تلف نكنيد و اگر روزي حتي يك ساعت وقت آزاد داريد(فقط 1 ساعت)، از آن نهايت استفاده را كرده و آن را به پول تبديل كنيد.

حداقل 90درصد از كارهايي كه انجام مي‌دهيم، از روي عادت است، چه عادت‌هاي مفيد و چه عادت‌هاي مضر.

پس :

چه خوب است كه عادت‌هايي را كه موفقيتمان را تضمين مي‌كند در خود پرورش دهيم.

اما، چگونه؟

با آموزش تجربيات و كارهاي افرادي كه قبلا طعم شيرين موفقيت را چشيده اند و معناي آن را درك كرده اند، حالا در هر زمينه اي، چه درآمدزايي و چه مهارت هاي ديگر. و چه بهتر است كه اين آموزش، درباره درآمدزايي بيشتر باشد. چرا كه پول، حل كننده اكثر مشكلات انسان هاست.

متاسفانه اكثر ما انسان ها زندگي نمي كنيم... بلكه فقط در انديشه زندگي كردن به سر مي بريم!
ببينيد پول همه چيز نيست. همه ي خوشبختي نيست. اما، مي تواند براي اسنان، خوشبختي را به ارمغان بياورد.

اين پكيج ويژه، براي كسانيست كه مي خواهند از صفر و با سرمايه اندك و يا بدون سرمايه، كار آنلاين خودشان را شروع كنند و ثروتمند شوند. مجموعه ما به تازگي تهيه و منتشر شده و انحصاري است. (نسخه 2018)

 

آيا كسب درآمد ميليوني از اينترنت امكان پذير است؟

طي چند سال گذشته علاقه مندان به كسب و كار اينترنتي و كسب درآمد از اينترنت زياد شده اند. متاسفانه افرادي در اينترنت هستند كه وعده هاي دروغين به مردم مي دهند و معمولا اين وعده ها را در قالب يك پكيج پولي در اختيار آن ها قرار مي دهند. وقتي هم كه اين پكيج هاي به اصطلاح كسب درآمد از اينترنت را خريداري مي كنيد و مي خوانيد چيزهاي كليشه اي و معمولا سركاري در آن پيدا مي كنيد. و در واقع جز هدر دادن پول و وقت خود كاري نكرده ايد. اما كسب و كارهايي در اينترنت وجود دارند و فعاليت مي كنند كه روزانه كسب درآمدهاي زيادي دارند. در مقابل آن ها كسب و كارهايي هم وجود دارند كه با شكست مواجه شده و نابود شده اند. در اين مقاله قصد دارم به اين موضوع بپردازم كه آيا كسب درآمد ميليوني از اينترنت امكان پذير است؟ يا خير؟

 

آيا واقعا كسب درآمد ميليوني از اينترنت امكان پذير است؟

همانطور كه گفتم كسب و كارهايي در اينترنت هستند كه كسب درآمد ميليوني دارند مثل فروشگاه اينترنتي ديجي كالا كه به گفته مدير سايتش و آمار ها و ارقامي كه از اين فروشگاه اينترنتي رو نمايي شده است روزانه فقط بيش از يك ميليارد فروش دارد. فكر كنم به پاسخ سوالي كه عنوان اين مقاله است رسيده باشيد؟

اما بگذاريد مثال ديگري بزنم. سايت كافه بازار كه يك ماركت اپليكيشن موبايلي است طي گفته مدير اين مجموعه در نوروز 94 بيش از 3 ميليارد فروش داشته است و تا كنون بيش از 40 ميليارد تومان درآمد براي توسعه دهندگاني اپليكيشن هاي خود را درون كافه بازار گذاشته اند داشته است. با اين تفاسير باز هم كساني پيدا مي شوند كه مي گويند كسب درآمد ميليوني از اينترنت امكان پذير نيست و همش دروغه!

 

با وجود غول هاي بزرگ اينترنتي مي توان از اينترنت كسب درآمد كرد؟

اما در بين سايت هاي بزرگي مثل ديجي كالا و باميلو كه به غول هاي اينترنتي معروف اند سايت هايي هم هستند كه معروف نيستند و به قول معروف به صورت چراغ خاموش در اينترنت فعاليت دارند و ماهانه بيش از 10 الي 20 ميليون تومان كسب درآمد اينترنتي دارند. اين گونه سايت ها با داشتن تعداد اندكي مشتري و متمركز شدن روي بخش كوچكي از بازار هدف توانسته اند موفقيت هاي زيادي را در كسب و كار اينترنتي خود داشته باشند. اين گونه سايت ها بيشتر با بازاريابي محتوا و استراتژي خاصي كه در بازاريابي اينترنتي خود دارند توانسته اند افراد زيادي را با كسب و كار خود آشنا كنند.

آيا شما هم مي توانيد از اينترنت كسب درآمد ميليوني داشته باشيد؟

به نظر من هر كسي كه علاقه مند به كسب درآمد از اينترنت است مي تواند از اينترنت كسب درآمد داشته باشد. چه بسا ممكن است كسب درآمد ميليوني و ميلياردي هم داشته باشد. اما اين گونه نيست كه هر كسي يك سايتي راه اندازي كند و بلافاصله بعد از يكي دو ماه به درآمد دلخواه خود برسد. اگر اين گونه بود شك نكنيد همه افرادي كه الان بي كار هستند سريع اقدام به راه اندازي كسب و كار اينترنتي مي كردند. موفقيت در كسب و كار اينترنتي و رسيدن به درآمد قابل قبول از اينترنت كمي زمان بر است.

در بعضي از مواقع شايد چند سال هم طول بكشد! خود من حدود 7 سايت راه اندازي كردم و هميار وب هشتمي آن است كه راه اندازي كردم. در همه ي كسب و كارهايم به موفقيت هايي رسيدم اما در نهايت شكست خوردم و رهايشان كردم. دليل اصليش نداشتن علاقه و آگاهي از كسب و كار اينترنتي بود. اصول كسب و كار اينترنتي را نمي دانستم. مثلا يك سايت داشتم كه فقط كتاب هاي الكترونيكي دانلودي را درش مي فروختم. اما نمي دانستم چه طور بايد محصولاتم را تبليغ كنم! در نهايت بدون تمديد هاست و دامين رهايش كردم.

كسب درآمد از اينترنت نيازمند صبر و حوصله، تلاش و پشتكار، علاقه، سرمايه كافي و از همه مهمتر راهنما و دانستن اصول راه اندازي كسب و كار اينترنتي است.

شما اگر هر گونه كسب و كار اينترنتي كه مي خواهيد راه اندازي كنيد بايد آشنايي كامل به راه اندازي و مديريت سايت، آشنايي به انواع روش هاي بازاريابي اينترنتي، آشنايي به فعاليت اصولي در شبكه هاي اجتماعي و … . داريد. شروع كسب و كار اينترنتي كار بسيار ساده اي است. راحت مي توانيد با كمتر از 200 هزار تومان سايت خود را راه اندازي كنيد و محصولات و خدمات خود را در آن قرار دهيد. اما واقعا داشتن يك سايت براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي كافي است؟؟ با توجه به توضيحاتي كه دادم پاسخ دادن به اين سوال را به عهده ي خودتان مي سپارم.

آيا شكست در كسب و كار اينترنتي وجود دارد؟

بله خيلي از كسب و كارها بوده اند كه حتي بعد از چند سال و با وجود صرف هزينه هاي كلان شكست خوردند و از بين رفتند. به عنوان مثال سايت 5040 هيچ وقت نتوانست به ديجي كالا برسد و با وجود صرف هزينه هاي ميلياردي شكست خورد و هزينه هايي كه براي تبليغات خود در تلويزيون و تبليغات ميداني انجام داده بود نه اينكه بيهوده باشد ولي بازگشت هزينه آن چناني برايشان نداشت.

وقتي شما يك كسب و كار كوچكي به عنوان يك كار آفرين اينترنتي راه اندازي مي كنيد شايد هزينه هاي زيادي را براي راه اندازي آن متقبل نشويد. ممكن است يك الي دو سال هم وقت خود را صرف آن كرده باشيد ولي به اين معني نيست كه تمام زندگي خود را در اين مدت صرف آن كرديد! هنگامي كه شكست بخوريد چيز زيادي را از دست نخواهيد داد بلكه اطلاعات زيادي را در زمينه كاري خود كسب كرده ايد. چرا؟ چون كسب و كار اينترنتي در هر شرايطي نيازمند مطالعه و توليد كردن محتوا است.

سخن پاياني اين است كه كسب درآمد ميليوني از اينترنت امكان پذير است ولي خيلي هم ساده نيست! كسب درآمد ميليوني از اينترنت نيازمند موارد زيادي است كه بايد به هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد. آن وقت است كه كسب درآمد از اينترنت براي شما خيلي راحت و لذت بخش مي شود. بهتون پيشنهاد مي كنم هر ايده اي كه داريد را فورا عملي كنيد و كسب و كار اينترنتي خودتون رو همين الان راه اندازي كنيد. انجام دادن كاري كه به آن علاقه داريد خيلي بهتر از آن است كه يك عمر حسرت انجام ندادن آن را بخوريد.

پس توصيه مي كنم كه پكيچ ماراخريداري كنيد كه روزي با درآمدي تا400000هزارتومان دست يابيد

 

ضمات بازگشت وجه درصورت وجود مشابه دیگر

اين مطالب رابه اشتراك بگذاريد


مبلغ واقعی 218,354 تومان    21% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 172,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 280
دانلود کتاب دو چوب و یک سنگ

دانلود کتاب دو چوب و یک سنگ

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                                        عجایب مخلوقات                             کتب ... ...

دانلود فایل پرده‌نگار (پاورپوینت) پشت پرده های فضای مجازی ویژه تدریس

دانلود فایل پرده‌نگار (پاورپوینت) پشت پرده های فضای مجازی ویژه تدریس

دانلود فایل پرده‌نگار (پاورپوینت) پشت پرده های فضای مجازی ویژه تدریس مربیان فضای مجازی ظاهری دارد و باطنی. ظاهرش امکانات فوق العاده ای است که ما می بینیم و از آن استفاده می کنیم. باطنش پشت پرده هایی دارد که تنها اهل رسانه از آن مطلع اند. این پرده نگار تلاش دارد رازهایی از ... ...

دانلود کتاب جوغن ها رمزگشایی کامل و جامع جوغن

دانلود کتاب جوغن ها رمزگشایی کامل و جامع جوغن

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                           وحی کودک                                کتب قدیمی            ... ...

دانلود نمونه سوالات استخدامی اصول حسابداری 1 و 2 ويژه آزمون بانک ها، سازمان ها و ادارات +pdf

دانلود نمونه سوالات استخدامی اصول حسابداری 1 و 2 ويژه آزمون بانک ها، سازمان ها و ادارات +pdf

      دانلود نمونه سوالات استخدامی اصول حسابداری 1 و 2 +pdf   سوالات استخدامی اصول حسابداری 1 و 2   بیش از 200 سوال تستی همراه کلید           مجموعه سوالات اصول حسابداری 1 و 2 ويژه آزمون بانک ها، سازمان ها و ادارات همراه با پاسخ نامه ... ...

دانلود کتاب خطی صورالکواکب عبدالرحمن صوفی ستاره شناس ایرانی

دانلود کتاب خطی صورالکواکب عبدالرحمن صوفی ستاره شناس ایرانی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                               عجایب مخلوقات                          منابع الحیوان          ... ...

دانلود کتاب شاقول و قانون  ابن سینا

دانلود کتاب شاقول و قانون ابن سینا

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                           کتاب نبوئت هیلد                            کتب قدیمی          ... ...

مبانی و مفاهیم حفاظت فیزیکی

مبانی و مفاهیم حفاظت فیزیکی

تعریف اطلاعات و حفاظت و امنیت فیزیکی،  ارکان اطلاعات،  نگهبانی و اصول و کارکردها، دفاع شخصی، دوربین‌های مدار بسته،  کمکهای اولیه ، اخلاق کاربردی در نظام اداری  ... ...

دانلود کتاب گوهر شب چراغ نوشته محمد حسن نیستانکی نائینی

دانلود کتاب گوهر شب چراغ نوشته محمد حسن نیستانکی نائینی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                                 عجایب مخلوقات                               گنجنامه احمد وزیر    ... ...

اصول روابط عمومی

اصول روابط عمومی

عنوان: اصول روابط عمومی قالب بندی: WORD تعداد صفحه: 33 این تحقیق در مورد روابط عمومی می باشد که به طور کامل به بیان تعریف، تاریخچه، انواع، ویژگی ها و اصول روابط عمومی می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های روابط عمومی، مدیریت ، علوم اجتماعی و دیگر رشته های مرتبط ... ...

دریافت فایل : اصول روابط عمومی
پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه

پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه

پکیج آموزشی کشت کلیه گیاهان و سبزیجات و میوجات به روش هیدروپونیک در خانه گیاهان قابل کشت:تقریبا تمام گیاهان را به راحتی می‌توان در تکنیک کشت هیدروپونیک، به کار برد اما گیاهانی که به راحتی در این سیستم خانگی جوابگو خواهند بود، سبزیجاتی چون ریحان، جعفری، نعناع، کاهو و ... ...

کتاب کاربرد کامپیوتر در علوم ارتباطی پیام نور

دانلود رایگان کتاب کاربرد کامپیوتر در علوم ارتباطی ویژه دانشگاه پیام نور  ...

نمونه سوالات استخدامی حسابرسی

نمونه سوالات استخدامی حسابرسی

  دانلود نمونه سوالات حسابرسی+pdf   سوالات استخدامی حسابرسی مجموعه سوالات حسابرسی ويژه آزمون هاي استخدامي سازمان ها و ادارات   همراه با پاسخ نامه تشریحی   نمونه سوالات استخدامی رشته حسابداری درس حسابرسی    کامل+ کاربردی + همراه کلید   دانلود کنید و امتحان ... ...

سوالات استخدامی مالیه عمومی

سوالات استخدامی مالیه عمومی

  دانلود نمونه سوالات مالیه عمومی+pdf   سوالات استخدامی مالیه عمومی مجموعه سوالات مالیه عمومی ويژه استخدام کارشناس امور مالیاتی   همراه با پاسخ نامه   نمونه سوالات استخدامی رشته حسابداری درس مالیه عمومی   کامل+ کاربردی + همراه کلید   دانلود کنید و امتحان ... ...

عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها

عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها

خرید و دانلود مقاله عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها فرمت:word 31 صفحه   چکیده مقاله عهد شکنی آمریکا،مصادیق و نمونه ها:"وَإِن نَّكَثُواْ أَيْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَيْمَانَ لَهُمْ ... ...

مروری بر فناوری نرم تجاری و مدلهای انتقال فناوری نرم تجاری

مروری بر فناوری نرم تجاری و مدلهای انتقال فناوری نرم تجاری

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:15 سال انتشار:1395 چکیده انتقال فناوری یکی ازموضوعات مهم درفرآیند توسعه صنعتی محسوب میشود. درعین حال تحولات اقتصادی و وقوع پارادایم های نوین تولید باعث اهمیت بیش ازپیش مقوله انتقال فناوری شده است. همچنین خود مفهوم انتقال فناوری درسیر تکامل خود ... ...

چهل گفتار در سواد رسانه ای - دکتر امیر هوشنگ آذردشتی

چهل گفتار در سواد رسانه ای - دکتر امیر هوشنگ آذردشتی

نام محصول : پکیج آموزشی " چهل گفتار در سواد رسانه ای   " مدرس : دکتر امیر هوشنگ آذردشتی  تعداد فایل و فرمت آن :  یک فایل پی دی اف شامل 40 متن آموزش سواد رسانه ای و یک فایل صوتی ( MP3 ) شامل 40 گفتار سواد  رسانه ای در عصر رسانه ، هرکس از سواد رسانه ای برخوردار نباشد ، بی ... ...

سوالات استخدامی تئوری مدیریت

سوالات استخدامی تئوری مدیریت

  دانلود نمونه سوالات تئوری مدیریت +pdf   سوالات استخدامی تئوری مدیریت مجموعه سوالات تئوری مدیریت ويژه آزمون هاي استخدامي سازمان ها و ادارات   همراه با پاسخ نامه تشریحی   نمونه سوالات استخدامی رشته حسابداری درس تئوری مدیریت   جامع + کامل+ کاربردی + همراه کلید ... ...

بررسی شیوه های ارتکاب جرم جرایم سایبری شناسایی خلاءهای قانونی و اجرایی و راهکارهای پیشگیری

بررسی شیوه های ارتکاب جرم جرایم سایبری شناسایی خلاءهای قانونی و اجرایی و راهکارهای پیشگیری

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:19 سال انتشار:1395 چکیده جرایم سایبری جزء جرایمی هستند که جدید و ناشی از تکنولوژی مدرن هستند. توجه به این دو نکته یعنی جدید بودن و ناشی از تکنولوژی مدرن بودن، در هر گونه آنالیز جنایی اثر فراوان دارد. این دو نکته زمانی مؤثرتر می شود که بحث از ... ...

نسل پنجم مخابرات سیار

نسل پنجم مخابرات سیار

نوع فایل :PDF تعداد صفحات :12 سال انتشار :1394 چکیده تقریبا هر ده سال یک بار یک نسل جدید مخابرات سیار ارائه میشود که هریک دارای خصوصیات منحصر بفردی است وجهشی را در مخابرات ایجاد میکند که تاثیر بسزایی در جوامع دارد. در این مقاله نسل آینده مخابرات سیار یعنی نسل پنجم ... ...

سنجش از دو روش نوین در جایگزین دوربین مداربسته در راهنمایی و رانندگی

سنجش از دو روش نوین در جایگزین دوربین مداربسته در راهنمایی و رانندگی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:8 سال انتشار:1395 چکیده قانون گریزی درحوزه رانندگی به خصوص درکشور ایران به علت رابطه مستقیم با تصادفات دارای اهمیت فوق العاده ای است در ست است که می توان برای قانون گریزی از ابزار چون دوربین مدار بسته استفاده کرد ولی دوربین های که در سطح شهرقرار ... ...

رای گيری الکترونيکی بااستفاده از رمز نگاری همريختی

رای گيری الکترونيکی بااستفاده از رمز نگاری همريختی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :10 سال انتشار : 1395 چکیده دراین مقاله سیستم رای گیری الکترونیکی براساس رمز نگاری همریختی برای اطمینان ازمخفیانه بودن رای،حفظ حریم خصوصی و قابلیت اطمینان در رای گیری مورد بررسی قرار گرفته است. رمز نگاری همریختی یک زیرمجموعه از همریخت حریم خصوصی ... ...

GIS روش نوین در شناسایی نقاطق تصادف خیز

GIS روش نوین در شناسایی نقاطق تصادف خیز

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:7 سال انتشار:1395 چکیده در هر نقطه ای از کشور کم و بیش تصادف رانندگی صورت می گیرد و گاهی این نقاطی که تصادف درآن به طور مدوام وگاهی اندک تصادف صورت می گیرد که افراد راهنمایی و رانندگی باروش های مختلفی از منطقه تصادف خیز جلوگیری کنند که این روش ... ...

دانلود کتاب جنگ شیخ حلبی ۱۰۲ ص اسکن از روی کتاب خطی هر دو صفحه در یک اسکن

دانلود کتاب جنگ شیخ حلبی ۱۰۲ ص اسکن از روی کتاب خطی هر دو صفحه در یک اسکن

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                            عجایب مخلوقات                                    منابع الحیوان  ... ...

بهینه سازی تخصیص گیت ورودی مسافر در پایانه مسافری هوایی

بهینه سازی تخصیص گیت ورودی مسافر در پایانه مسافری هوایی

نوع فایل:PDF تعدادصفحات:7 سال انتشار:1394 چکیده برقراری ارتباط جریانهای مسافر و کالا بین روش ترابری هوایی و دیگر رو شهای حمل بر عهده ی فرودگاه هاست. به همین دلیل فرودگاه محل تعامل سه جزء اصلی سیستم حمل و نقل هوایی، یعنی فرودگاه، شرکت هواپیمایی و مسافر ( یا هر استفاده ... ...

دانلود کتاب ابر نیروی چی (صمد ولیزاده)

دانلود کتاب ابر نیروی چی (صمد ولیزاده)

  ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کتاب‌های مرتبط                              مردی به نام اوه                                    کتاب شاقول        ... ...

بررسی و تبیین نقش مؤلفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت تغییر در سازمان مطالعه موردی: اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل

بررسی و تبیین نقش مؤلفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت تغییر در سازمان مطالعه موردی: اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:15 سال انتشار:1395 چکیده در عصر کنونی ، تغییر و تحول یکی از سیاست هایی است که توسط اغلب سازمان ها پیگیری می شود و درخصوص آن ، برنامه ریزی صورت می پذیرد. تغییر به معنای به کارگیری فناوری ، متدها و روش های جدید مدیریتی در پیکره اداری/ اجرایی هر ... ...

ارتباط مؤثر - دکتر امیر هوشنگ آذردشتی

ارتباط مؤثر - دکتر امیر هوشنگ آذردشتی

دوره آموزشی کاربردی « ارتباط مؤثر » با تدریس و کارشناسی دکتر امیر هوشنگ آذردشتی ، مدرس برتر علوم ذهنی و شناختی کشور.   موضوعات و سرفصلهای این دوره : - اهمیت ارتباطات و نقش آن در زندگی و کار در عصر حاضر - تعریف ارتباط و ارتباط مؤثر ( ارتباط شناسی ) - اصول و مبانی ... ...

نمونه سوالات استخدامي اصول حسابداري

نمونه سوالات استخدامي اصول حسابداري

  دانلود نمونه سوالات استخدامی اصول حسابداري +pdf   پک کامل سوالات اصول حسابداري     سوالات استخدامی اصول حسابداري مجموعه سوالات اصول حسابداريويژه آزمون هاي استخدامي  سازمان ها و ادارات   همراه با پاسخ نامه تشريحي   جامع + کامل+ کاربردی + همراه کلید   دانلود ... ...

راهکارهای مبارزه با فسادهای اخلاقی در فضای مجازی ویژه تدریس

راهکارهای مبارزه با فسادهای اخلاقی در فضای مجازی ویژه تدریس

آسیبهای اخلاقی در فضای مجازی بسیارند. خانواده ها و افراد جامعه ما ناخواسته و ندانسته درگیر آسیبها و بحرانهایی در فضای مجازی شده اند که تشنه راهکارهای موثر برای برون رفت از آنها هستند. راهکارهای عملیاتی و قابل اجرا که بتواند راهی به روشنایی باز کند. این پرده نگار تلاش میکند ... ...

شیوه ها و مهارتهای لازم برای مدیریت در فضای مجازی

شیوه ها و مهارتهای لازم برای مدیریت در فضای مجازی

مدیران فضای مجازی قشری از جامعه هستند که شکل گیری جمع آنها از زمان فراگیر شدن اینترنت بوده است. شبکه های اجتماعی و اینترنتی مشاغلی را ایجاد کرده که تا پیش از این، نبوده اند. بسیاری از این افراد دوست دارند مهارتها و شیوه های مدیریت مطلوب در این فضا را بیاموزند و دانش خود را ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما